Jag är sambo med Houdini





Ni vet Houdini...den stora utbrytar kungen?
Honom bor jag med. Jajamänsann.
Fast han har återuppstått i skepnad av en saluki, och kallar sin numera för Haqiq.
Men jag vet att det är Houdini.
Hur jag vet det?
Jag gick och handlade igår, lämnade hunden i vardagsrummet och ställde för hundgallret.
Kom tillbaka 20 minuter senare och hunden fanns inte i vardagsrummet utan i min säng,
och hundgallret stod på plats, till synes orört.

Houdini hade alltså sim-sala-bimat lite och förflyttat sig från vardagsrummet till sovrummet.
Jag var iaf överväldigad.
Det kan icoh försig vara så att han fått hjälp av min lilla köks flodhäst.
Jag bor nämligen med en sån också. Jajamänsann




Kommentarer
Postat av: virvelvinden

så han har lärt sig hoppa, nej förlåt trolla menar jag.. haha det är kul att äga saluki Jameson, kom ihåg det!!

2007-08-13 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0