Här går det undan i svängarna!


I torsdags förra veckan blev jag av med jobbet.
Jajamänsann...uppsagd bara sådär.
I fredags hoppade Haqiq från sin dagmattes balkong och fick spendera ytterligare en
helg på Strömsholm, denna gång med en fraktur på högerbog ben som ska själv läka så det är lugn
vila för honom som gäller sen han fickkomma hem i tisdags...tror ni det går bra?
Jag försöker hålla honom så stilla som det går.

I lördags efter jobbet flyttade jag till nya lägenheten, så här sitter jag nu i en etta med kök och 
sovalkov...har inte riktigt fått iordning och bott in mig än men det kommer...det kommer =)
Jag har iaf badat i badkaret nästan varenda dag =D

Jobbade sista dagen i söndags och har mest bara gått och plockat i  lägenheten hela veckan som gått...och veckan har gått fort, det är redan lördag...och jag börjar faktiskt bli lite lätt jävla uttråkad!!
Igår kom Cathrine förbi och gjorde mig sällskap, käkade, tittade på film och pratade en hel massa.
Riktigt trevlig var det!

Nu sitter vi och tittar på Bring it on again jag och Haqiq....riktig fjortis film....
Vad gör ni själva en lördag som denna?

Kommentarer
Postat av: Carita

tja carita här! om du kommer ihåg mig..
tror faktikst att vi bor grannar nämligen. kan det va så? sveavägen 12a?? kul isf ju!

2007-08-27 @ 16:09:08
URL: http://www.caritamarianne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0